Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.
Posouzení efektivnosti informačního systému a návrh změny
Tuma, Michal ; Paul, Petr (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexním návrhem změny, která povede ke zvýšení efektivity informačního systému a jeho přínosů pro podnik. Návrh vychází ze strategické analýzy podniku a identifikace klíčových potřeb a možností ke zlepšení současného stavu informačního systému. Důraz je kladen zejména na praktické využití a přínos navrhovaného řešení.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovář, Pavel ; Kejduš, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Akademie realit s.r.o. a následně pro společnost PROPERIA GROUP s.r.o. zaměřující se zejména zprostředkováním prodeje a pronájmů nemovitostí. Je vypracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí a následně navrženy strategie k dosažení konkurenceschopnosti firmy. Součástí práce je také návrh konkrétních propagačních činností, které by měly zajistit vybudování značky. Dále byly uvedeny strategické cíle, mise vize a hodnoty společnosti.
Kvalita a konkurenceschopnost.
Dvořák, Pavel ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Zaměření na problematiku Kvality a Konkurenceschopnosti by mělo být samozřejmostí všech podniků. Zajistit kvalitu a tím uspokojit zákazníka ve formě zavedením ISO norem a jejich důrazným dodržováním a kontrolou. Dlouhodobá konkurenceschopnost se zajistí tím, že se již děti budou vychovávat k celoživotnímu vzdělávání. Jazykové vzdělávání musí být samozřejmost, které se bude učit již v mateřských školách. Propojení politiky státu v otázkách infrastruktur a vzdělávání, přinese z pohledu budoucnosti pozitivum tím, že se továrny nebudou přesouvat dále na Východ, ale budou dále zaměstnávat naše „lidi“. Nesmí se bránit Inovacím a vkládat do nich prostředky, které nám z efektivní výrobu. Přitom se musí klást velký důraz na Bezpečnost práce. Nemělo by se myslet jen na krátkodobý zisk, ale měl by na to být pohled budoucnosti. Společnost se bude dále vytvářet a vyvíjet. Nemůže zůstat pouze teď ve vytvořeném systému. Je potřeba neustále držet krok s pokrokem a dát zelenou novým technologiím a zajisti právě prosperitu našim potomkům.
Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Duchoň, Karel ; Janků, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby tvorby strategických plánů. V praktické části je provedena externí a interní analýzu, jež je základem pro SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz jsou podstatou tvorby návrhů vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Duchoň, Karel ; Janků, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby tvorby strategických plánů. V praktické části je provedena externí a interní analýzu, jež je základem pro SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz jsou podstatou tvorby návrhů vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.